maandag 10 september 2007

Nesteldrang???

Hoog tijd om weer es een update te geven over de Westra family affairs....

Op 8 en 9 juni heb ik , Margreet, examen gedaan in Houten in Advanced Life Support.... Van de 11 kandidaten die examen deden zijn er 6 gezakt.... Gelukkig zat ik bij de andere 5..... Maar als jullie denken dat de boeken nu de kast in kunnen.....forget it....!! Toen ik thuis kwam lag er een envelop op de mat met het vrolijke bericht dat ik mij mag melden om, na 4 jaar, mijn TNCC capaciteiten te bewijzen...... Nu is het zo, dat ik thuis een rommel la heb.... Daar mag alles in, wat ook maar enigzins aan die omschrijving voldoet of geen vaste plaats kent.... Nu moet ik helaas zeggen dat er van de lade wel eens misbruik wordt gemaakt, maar het voordeel van zo'n la is wel, dat als je zo'n envelop daar in gooit, en de lade weer sluit, dat je die envelop dan niet meer ziet en je je kunt richten op veel belangrijker zaken:

Vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

In juli zijn we heerlijk een weekje naar het altijd warme Turkije vertrokken. Lekker luxe... All inclusive.. HEERLIJK!! Het was in die periode erg warm in Turkije, dus het enige wat we zo ongeveer gedaan hebben is: slapen.....lezen...... weer slapen....naar de zee lopen....in het water liggen...... (neeheej...zwemmen was te veel inspanning).... eten....... en we hebben een zware massage gehad in een Turkse Hammam..... Eigenlijk hebben we het dus best druk gehad... hehe... Anyway.........
Lekker uitgerust om vervolgens aan ons laatste verbouwproject te beginnen: de overloop en de hal... Inmiddels is dat ook al weer klaar..... We zijn erg blij met het resultaat.... Ik weet niet wat het is, maar ik ben het hele huis gaan poetsen, en ik haal nu soms wasgoed uit de kast om het nog es te strijken..... Jelle noemt dat "goed gek"..... mijn collegae noemen het " nesteldrang"............... Who's right??

Geen opmerkingen: