zondag 23 september 2007

Update

Wat is er veel gebeurd, de laatste dagen... We hebben het gevoel in een stroomversnelling terecht te zijn gekomen en onderweg vergeten we soms eventjes waar we naar toe gaan... Er valt veel te regelen. Woensdag 19 september zijn we naar Den Haag geweest voor een afreisgesprek. Diezelfde dag een vlucht geboekt en verblijf in Zuid Afrika geregeld... Ik zal jullie niet vermoeien met wat er allemaal komt kijken bij de voorbereiding van de adoptie, maar naast het geregel, wordt je emotioneel even goed door elkaar geschud.. Gevoelens van overweldigend geluk dat niet te bevatten valt, worden afgewisseld met gevoelens van onzekerheid (wist je dat er 1001 soorten spenen te koop zijn??) en spanning, maar voorop staat het gevoel van blijheid. En als we het koppie van onze Somer zien, dan zien we zo naar haar uit... dan vliegen we het liefst vandaag nog naar Zuid-Afrika.

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha Jelle en Margreet,
Wat een poppie zeg! Kan me voorstellen dat jullie niet kunnen wachten. Leuk kamertje! Maar ja, dat snap ik wel van zo'n top-bouwer!!! En met die spenen komt het vast ook wel goed. Sterkte nog met afwachten tot donderdag.
Leuk dat we mogen 'meekijken'!
Groet, Hennie (ook namens Siem)

Anoniem zei

Oooo wat is het allemaal spannend!!! Maar je weet het: alles sal reg kom! over een week hebben jullie Somer al in jullie armen gesloten. Wij zullen aan de pc gekluisterd zitten...
kus,

Harm Jan,Petra-Nelleke en Kees

Esther's Art zei

Lieve Jelle en Margreet,

We zijn met jullie de dagen aan het aftellen , hoor!

Wat zullen jullie blij zijn als jullie eenmaal in het vliegtuig zitten!

Sterkte met de laatste loodjes... nog drie nachtjes slapen en dan vliegen jullie naar het geboorteland van jullie prachtige meisje!

Dikke knuffel, Esther, Jeroen en Abigail

Anoniem zei

Heel veel geluk lieverds, Somer is een bofkont met jullie als ouders!

Wat een prachtmeid! Zoals Trijntje al zong......

Als je in mijn ogen kijkt
lijkt de wereld stil te staan
De wind houdt op met waaien
en bevroren is de maan
Je bent stralend als de zon
Je bent volmaakt, zo naakt en klein
En de wereld lijkt voor eventjes perfect te zijn

Ik wist niet dat ik na een blik
zo veel van je houden zou
Maar ik weet nu al niet eens meer
hoe ik leefde zonder jou
Voor zoveel wezenlijke dingen
Leek ik blind tot dit moment
En die zijn ineens zo zichtbaar
Nu dat jij er bent

Kus van trotse "tante" Besna

Anoniem zei

Wat een prachtmeid! En idd een heel mooi kamertje. Een goede reis toegewenst!! Liefs Elske

Anoniem zei

Hé papa en mama of is het heitie en memmie?!
Wat een skotsje zeg!
Leuk trouwens dat we ook mogen meegenieten van jullie reis, spannend! 'k Houd de site goed in de gaten!

liefs, Barbara en ook van Ebele

klaas zei

Hallo Jelle en Margreet
Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter Somer!!!
Wij wensen jullie heel veel geluk toe!!!
groet, Klaas Johanna en Pieter Jetze vd Meulen

Anoniem zei

Wat spannend nu zijn jullie bij de gate. Nog even en jullie mogen Somer voor altijd in je armen houden! We kijken nu al uit naar jullie verhalen.

groetjes,
Marc & Joukje

Anoniem zei

Lieverds,

Goede reis....en jullie zijn
weer een stapje dichterbij Somer!

Ik denk aan jullie

kus
Besna

Esther's Art zei

Dag lieverds!

Als ik dit schrijf zijn jullie zo'n beetje in Johannesburg geland! Ik heb ongeveer van uur tot uur de vlucht met jullie mee gedaan! Ik wens jullie een hele goede nacht in Chancellor's Court (ben nu toch ook wel benieuwd in welk appartement jullie zitten!) en we zien uit naar een eerste levensteken van jullie!

Dikke knuffel van alle Potsies