zondag 24 mei 2009

Somerhuys....

Kunnen jullie je nog herinneren dat ik vorig jaar in april schreef dat Jelle een boomhut voor Soom wilde maken??? Toen heb ik gezegd dat ..."me dunkt".. dat nog wel een jaartje kon wachten... Jelle heeft zich toen beperkt tot een bescheiden glijbaantje en een schommel, maar dit jaar kon niets of niemand hem tegenhouden..... Die boomhut moest en zou er dit jaar komen... en wel NU!!!... Waarschijnlijk een jongensdroom die gestalte moest krijgen.... Het resultaat mag er zijn.... De boomhut... zeg maar gerust "het boomkasteel" is werkelijkheid geworden.... Somer samen met papa bezig te zien ..."Papa... gaan we mijn hutteboom maken?" was HE -LE- MAAL top!... Somer die Jelle een boormachine aangaf en daarbij zelf nog even net daarvoor het apparaat liet boren met een vette smile om haar mond, Somer die net als papa de schroefjes tussen haar lippen hield.... Somer met haar vingers in de oren als papa ging zagen met de circelzaag...... Wat ben ik trots op dit goed geoliede bouwteam!!!! Somer wordt hierbij door mama uitgeroepen tot het meest verwende kind van de Wilgen en omstreken.... Een boomhut, compleet uitgerust met balkon, keuken, zithoek, poppebed.... Wie heeft dat nou?? Of de boomhut erg hoog is, vraag je??? Ehm.... van gras tot nok wel zo'n viereneenhalve meter schat ik.... Of dat gevaarlijk is??? Ehm... een beetje misschien??? Of het niet een beeeeetje overdone is???.......... ABSOLUUT!!!!!

3 opmerkingen:

Heidi zei

Absoluut overdone...maar oh, wat is 'ie leuk! En wat zijn wij jaloers.. Meer wel heel erg blij dat we lekker mee mogen genieten. Wat lief dat Somer zo makkelijk bezoek ontvangt op haar paleisje. Robin is dolgelukkig met zijn vriendinnetje en begint al over samenwonen. Tja, bij een vriendin in het bezit van zo'n riante villa op palen met prachtig uitzicht zou ik ook wel in willen trekken als ik hem was! Maar dan wel eerst alle boeven eruit jagen hoor!

Hier nog een kusje voor Somer van Robin, want dat was hij gistermiddag helemaal vergeten. En om nou terug te rijden voor een kusje... dat ging me net iets te ver.

Dikke knuffels van ons allemaal voor jullie drietjes

Esther's Art zei

WAAAAAAAANZINNIG!!!!!
Mooi gedaan hoor!

liefs, Esther en de andere Potsies

Anoniem zei

Hoi Jelle en Margreet en Somer,

wat een prachtige boomhut is het geworden. Complimenten hoor. Ik kan me zo voorstellen dat Soom hier heerlijk in kan spelen.

groetjes,
Lummie