vrijdag 9 november 2007

Bah...niet lekker

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik geloof dat we nu de kinderbescherming maar moeten bellen... Ik lig hier slap van de lach achter de pc. Wat een schitterend filmpje!!Ze blijft maar half lachend naar jou kijken Margreet en dan de volgende hap... Is ze onze megawandeling van maandag goed te boven gekomen?
liefs,
PNW

Anoniem zei

gelukkig kan zij d'r ook om lachen

zo heee :-)

tip for mom: Jamie Oliver kookboeken..

gon

Esther's Art zei

Je ziet haar denken: "waar ben ik nu beland???" Die arme schat... :)

Leuk zo bewegende update met geluid!!

Doehoei, Esther

Unknown zei

Ja ja...en mama maar lachen... ( sorry Somer, ik moest ook heel erg lachen! ) Tja...je moet dit eten ook niet te serieus nemen, hoor. Als je tanden ff flink opschieten, kun je gehaktballen, patat, pizza's en nog veeeel meer eten; da's beter!
Kijk...we zijn allemal zo begonnen...
Nog even volhouden ( ;

Tuut,

Wia

Anoniem zei

Ook ik lig slap van het lachen achter de pc... Ik denk dat ze het inderdaad niet lekker vond. Was het een zure smaak of zo ze kneep zo met haar oogjes...

Wel heel leuk!

doei,
Joukje

Anoniem zei

Hai Margreet én Jelle......wat een schattig filmpje van Somer, ik heb 't nu voor de 2e keer gezien, da's lekker wakker worden als je uit de nachdienst komt !!
Ik heb Somer en Margreet al even in de C-1000 mogen bewonderen !!
Fijne dag !!
Ina

Anoniem zei

Hahahhahahahahaha
Wat een leuk filmpje....
Wij liggen hier dubbel...hihihihi
Lieve Somer, zo Klein en nu al maak je zoveel mensen blij...
Heit en Mem kunnen trots op je zijn (en zo te horen is dat al gelukt)
Wat ben je een schatje!
Groetjes
Marc, Eelkje, Johan Jelle en Sybren.