zondag 4 november 2007

Hiep hiep hoera....


Gister was het tijd voor een klein feestje... Somer is een half jaar oud en al weer 1 maand bij ons.
Wat zijn we veel van haar gaan houden in die tijd... We willen en kunnen niet meer zonder haar!!

Papa Jelle is inmiddels weer aan het werk gegaan en "zijn meiden" vermaken zich prima thuis en geven grof geld uit tijdens het shoppen....

Somer heeft kennis gemaakt met de fruithap en de groentehap... Echt GEWELDIG vermakelijk... We lachen wat af, maar Somer smult!!!

















Wij hebben het gevoel dat Somer zich erg happy voelt.. Ze is ontzettend vrolijk, ondernemend en "kletst" soms honderduit , maar weet ook precies wat ze wil, of beter gezegd, wat ze niet wil en laat dan haar stem horen.....!!!!!!! We genieten van elke minuut met haar... WAT ZIJN WIJ GELUKKIG!!!!



4 opmerkingen:

Esther's Art zei

Dag prachtig gezinnetje!

Die foto van jullie drietjes is een leuke voor de eerste follow-up :)!

Doehoei, Esther

Anoniem zei

GEFELICITEERD! Wat een mooie foto's weer.

Dikke kus
Besna

Anoniem zei

Oh wat jammer wij zijn zondag ook in het bos geweest...........

Helaas niet op het juiste moment zo te zien.......

Doei,
Joukje

PS: mijn collega zei: ik heb een weblog doorgekregen van een heeeeel mooi ZA-meisje! Oh zei ik kijk staat bij mijn favorieten..... Lachen man... ik was het inderdaad!

Anoniem zei

Hoi Margreet;
leuk filmpje! Ik zal het onthouden voor als jij iets "minder lekker vindt".....gewoon doorduwen en steeds vriendelijk vragen of je het niet lekker vindt!! Misschien kun je de volgende film een toetje geven in de kleur van haar shirt, dat staat leuker!!!!! Succes met de eerste spinazie-prak...
Jessica en kids.