vrijdag 15 februari 2013

Joehoe.....

Gistermiddag ontvingen we van Marc Tijhuis, de directeur van Wereldkinderen een brief, met daarin de mededeling, dat door een probleem bij Wereldkinderen, onze procedure 3 maanden vertraging heeft opgelopen.... Dit is echt ontzettend verdrietig!!!  Schreeuwen lucht op.....   huilen ook.......
Gelukkig hebben we elkaar, onze vrienden en familie om ons er door heen te slepen.....  Bovendien is daar onze Hemelse Vader die ons draagt, ook door deze periode heen... Ik heb veel vragen over het WAAROM...  Op die momenten probeer ik me voor te stellen dat ik naar de achterkant van een borduurwerk zit te staren... Ik kan maar niet bedenken wat het gaat worden.... Maar ooit.......ooit zal ik de voorkant zien en misschien een antwoord krijgen op het WAAROM.....

Voor iedereen die een oppepper kan gebruiken.... COUNT YOUR BLESSINGS...

Na de nare brief, kwam mijn Valentijn thuis met een prachtige bos bloemen..... Somertje had heerlijke uitdeelkusjes en vanmorgen had ik 2 facebook uitnodigingen... De ene kwam van een Amerikaanse die Tessa, het vriendinnetje van Ireen gaat adopteren... Ook zij hadden gehoopt in het begin van februari al hun prachtige dochter te ontmoeten, maar om gezondheidsredenen is dit uitgesteld. Toch is het fijn om contact met elkaar te hebben en elkaar te steunen... Ze schrijft net:

I so know what you mean by being angry, frustrated, sad....I have gone through these emotions too...MANY times during the wait time but as I pray to Jesus, he quiets my heart & reminds me that he will never forget us nor forsake us & that HIS plans are for us not against us.

Daar word ik blij van!!!

Het 2e verzoek was van Myrish, de social worker van Aloha house...  En wat zijn we daar  ook BLIJ mee..... Wereldkinderen verbiedt contact met mensen die direct betrokken zijn bij de adoptie , maar ook bij Wereldkinderen gaat niet alles zoals het hoort hebben we vernomen.... haha...

Het volgende jubeltje betreft de mail die net in mijn mailbox zat... een nieuwe update over Ireen en 2 nieuwe foto's..... Zien??????



Is t niet een schatje???

Ik zal een aantal citaten publiceren uit de update...



En dan over mijn andere schatje... Onze Somer... Al weer bijna 6 (3 mei) .....  Ze is zo onbeschrijfelijk lief, lollig, slim en haar gebeden hebben een charisma waar een voorganger een puntje aan kan zuigen!!!
Soom zit in groep 3....  Is in groep 1 gaan versnellen en heeft in 1 jaar groep 1 en 2 gedaan... En wat doet ze het goed...... Het is natuurlijk fijn wanneer je kind cognitief gezien goed mee kan komen, maar we zijn er zooooo blij mee dat ze gewoon een gelukkig kind is..... Altijd opgeruimd, vrolijk, vriendinnetjes bij de vleet en 's avonds, wanneer ik haar naar bed breng, houdt ze niet meer op met kletsen.... Wat een heerlijk wicht is het!!!! Volgende week heeft ze vakantie... en ik ga haar schromeloos verwennen... Any objections?????








5 opmerkingen:

Tessa en Martin zei

Och, wat is dit slecht nieuws zeg! Wat ontzettend verdrietig voor jullie allemaal... Maar gelukkig ook wat lichtpuntjes. Leuk dat jullie nu contact hebben met de moeder van Ireen's BFF en met het Aooha House. Waar Facebook allemaal niet goed voor is :-) sterkte en een dikke knuffel vanuit Barendrecht. Ps: van Fabian een high five voor Somer!

Heidi van Oss zei

Lieve mensen, wat is dit balen zeg.
Maar ondanks het slechte nieuws is het nieuws en heb je een nieuwe tijdslijn om je op te richten.
Gelukkig is de dag die zo vervelend begon toch nog heel mooi geeindigd met die prachtige foto's van Ireen.
We bidden met jullie mee dat de 3 maanden erg ruim genomen zijn en dat jullie heel overwacht toch al heel snel mogen afreizen.
Veel sterkte en geniet van de komende vakantie.
Veel liefs
Bo, heidi, Sibo en Donna

Esther zei

Hallo lieve dappere 3,

Naast het nare nieuws dat er een vertraging van 3 maanden opgetreden is, ben ik ook zo ontzettend blij voor jullie om te lezen over de knipoogjes die God jullie gaf...
En wat een mooie foto's weer... Die update is ook heart-melting!
Is het vriendinnetje Tessa dat meisje met wie Irene aldoor samen op de foto staat? Wat bijzonder dat jullie contact hebben met haar adoptiefamilie (ga maar vast sparen voor een reisje naar de VS ;)). Ik had me aldoor al afgevraagd wat er met dat meiske zou gebeuren! Fijn te lezen dat ze ook een forever family krijgt!
Lieve mensen, hou de moed erin! Keep focussed on the King... He is in control!

Liefs,

Esther

Annet zei

Joh, wat fijn dat jullie weer info hebben ontvangen! Bijzonder zo'n update! Ik kon het niet heel goed lezen, maar het lijkt of het paspoort van Ireen klaar is? Wat bijzonder ook dat je nu direct contact hebt met het tehuis! Kan je misschien nog wel meer informatie op leveren! En die foto's: geweldig! Hoop dat de proceure nu in sneltreinvaart gaat!
Groet
Richard & Annet

Heike zei

Wat een droppie, die Ireen. En zo fijn dat jullie contact hebben met Tessa's nieuwe ouders. Zo kom je het wachten toch wat beter door... Ondertussen maar wat extra time voor Soompje, die straks wel zal moeten delen, dus nu maar eens dubbel op...