dinsdag 5 februari 2013

update...

Update....

Helaas moeten we melden dat sinds vrijdag onze hoop op snel afreizen volledig weg is... Wereldkinderen heeft aangegeven dat er vertraging is ontstaan in de procedure van Ireen, maar ook in de procedure van de andere kinderen die zijn voorgesteld in de maanden daarna, om redenen waar ik nu niet verder op in zal gaan... Wij voelen ons verslagen, verdrietig, boos, gefrustreerd en ontzettend machteloos. Wij kunnen in ieder geval zelf niets doen om de procedure te bespoedigen... We weten niet eens of we de verjaardag van Ireen gaan meemaken op 4 april... Op dit moment kunnen wij alleen maar hopen en bidden om een wonder.....

9 opmerkingen:

Schaikjes zei

Hè nee, wat een teleurstelling voor jullie! Wat zal dit moeilijk zijn. En ook zo lastig voor Somer lijkt me... hoe leg je dat uit... Jullie willen Ireen zo graag in je armen sluiten, ze hoort al zo bij jullie! Heel veel sterkte gewenst in dit onzekere wachten. Ik hoop en bid dat de procedure toch voorspoediger mag verlopen dan het nu lijkt. Lieve groetjes, MarcelJantineDavidKeletso

Unknown zei

Gatver, gatver, gatver...
Zo dichtbij en toch nu ineens zover weg. Sterkte hoor ook voor jullie meiden....pppfffff

Lfs van ons

Gerbrig zei

Hier zijn geen woorden voor, wat een teleurstelling. Ook wij hopen en bidden voor jullie dat jullie toch snel Ireen in jullie armen mogen sluiten. Lieve groeten,
Gerbrig (en de mannen)

Heike zei

Oei, dat is minder... Hopelijk kan Somer er wat mee om, met de onduidelijkheid én het wachten samen. Ik weet niet of Ireentje al weet wat haar te wachten staat, ze is wellicht nog te 'jong' om nu al voorgelicht te zijn... Ik hoop ook voor jullie dat je snel weet wanneer jullie eerste knuffel zal kunnen gebeuren...

Sebastiaan en Ellen zei

Hè???? Wat lees ik nu??? Dat kan niet waar zijn!!!! Hier snap je toch helemaal niets van! Tis niet alleen heel erg verwarrend voor jullie maar mijn gedachten gaan direct uit naar Ireen... Heel triest allemaal. Sterkte met wachten!
Lieve groet Ellen

Esther zei

Wat een ongelooflijke domper voor jullie alle vier! Wat verwarrend ook voor Somer en Ireen... Hoe kan dit nu? Het is zo frustrerend te weten dat je er op geen enkele manier invloed op kunt uitoefenen... Die frustratie ken ik maar al te goed. Toen ik er op een gegeven moment qua wachten helemaal door heen zat las ik psalm 126... Een belofte vol hoop. Ik zag weer even een glimp van Gods plan... En dat alles in Zijn hand is... Dat Hij 'in beheer' is, zoals ze zo mooi in ZA zeggen.
Lieve mensen, ik bid jullie kracht, hoop, verwachting en verwondering toe, maar boven alles bid ik jullie toe dat God een keer zal brengen in dit proces. Dat er een ongelooflijk groot wonder zal gebeuren en Hij jullie (en iedereen die op wat voor wijze ook betrokken is bij deze procedure) verbaasd en verwonderd zal laten staan, over Zijn plan!

Een baie groot drukkie,

Esther

josien zei

Wat een verdrietig bericht.
Kan me je reactie helemaal voorstellen.
Nu maar hopen en bidden dat jullie toch snel mogen vertrekken.
Wij bidden met jullie mee ! !

Groetjes BJGZ

Karin van der Zanden zei

Ik vind het zo onvoorstelbaar triest. Voor jullie en voor Ireen. Niet wetende waar je aan toe bent, is echt zo waardeloos.
Ik vond onze 5 maand en 6 dagen al vreselijk lang duren.
Volgens mij beseffen ze in Manila niet wat ze jullie en Ireen aandoen.

Dikke knuffel en sterkte,

Karin

Johanna zei

Lieve familie, het heeft even geduurd voor het me lukte om in te loggen en nu zie ik dan dit berichtje van jullie... O, wat is dit jammer, ik begrijp heel goed dat jullie ontzettend teleurgesteld zijn. Wij wensen jullie heel veel sterkte en bidden jullie toe dat er toch een keer mag komen en jullie sneller dan verwacht naar jullie lieve meisje toe mogen! Kop op!!!